چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به گزارش گروه دریافت خبر پایگاه خبری تحلیلی نوداد گیل :

هاشم اسماعیلی در گفتگویی از صدور اعتبارنامه سازمان های مردم نهاد بصورت غیرحضوری خبر داد و اظهار کرد:با تلاش گروه مشارکت های اجتماعی جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان،اعتبارنامه سازمان های مردم نهاد غیر حضوری و از طریق سامانه صادر می شود .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان صدور دومین اعتبارنامه کشوری بعد از استان تهران به نام گیلان را محصول تلاش تیم مدیریتی مشارکت های اجتماعی برشمرد و گفت:سازمان مردم نهاد باران مهر خزر با محور فعالیت های اجتماعی و بشر دوستانه این ویژگی را داشته که بعد از تهران دومین اعتبارنامه سامانه ای کشور را به نام خود دریافت کند .

وی با بیان اینکه قرار گرفتن گیلان در فرایند شتابان توسعه فضای مجازی و سرعت بخشیدن به فعالیت های مردمی یک امتیاز و ویژگی برجسته خواهد بود،از متقاضیان درخواست کرد تا با مراجعه به سایت  saman.msy.gov.irدرخواست خود را برای تاسیس سمن ارایه دهند.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اخذ اعتبارنامه های تخصصی سازمان های مردم نهاد را عاملی مهم در کاهش هزینه ها و بوروکراسی اداری ارزیابی کرد و یادآور شد:جوانان با اشراف بر فضای مجازی بخوبی می توانند در شکل دهی شاخص های توسعه پایدار و متوازن کشور نقش قابل اعتنا ایفا کنند.

نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نوداد گیل می باشد
2015 © Nodad Gil